Wednesday, December 10, 2014

Før-julegaver - Before-Christmas Presents

Jeg har det normalt lidt svært med ting, der 'råber'. Ting, der har mønstre, åbenlyse brandnavne eller på anden måde gør opmærksom på sig selv. Det gælder både tøj, tasker og indretning. Jeg kan godt lide kvalitet, men den skal ikke gøre opmærksom på sig selv. Bare jeg ved, at det er kvalitet.
Men i går faldt jeg dog alligevel for noget. En meget enkel sweatshirt med et stort N på brystet. N'et står for mærket Nümph, men spørger du mig, så er den skræddersyet til mig, fordi mit navn starter med N.
  

Normally I have a difficult time with things, which make 'noise'. Things with patterns, printed brand names or anything which takes the attention. This includes clothes, bags, and interior design. I like quality, but it doesn't have to make anybody notice anything. As long as I know it is quality. 
But yesterday I fell in love with a very simple sweatshirt with a big N on the front. The N stands for the brand Nümph, but if you ask me, I will tell that it is made especially for me, because my name starts with an N.

No comments:

Post a Comment