Saturday, November 15, 2014

Ny viden om creme - New Knowledge about Cream

Altså ny viden for mig! Der er sikkert mange, der ved det, men jeg gjorde ikke. Jeg har altid haft meget tør hud, og jeg har brugt carbamidcreme, som for det meste har virket, men alligevel har jeg kunnet få kløe. Nu har jeg hørt - og dette er ikke fuldt ud dokumenteret - at carbamid gør huden tyndere, og at man derfor ikke skal bruge den, når man har tør hud. Så jeg har besluttet at prøve noget nyt. Samtidig har jeg valgt et parabene-frit produkt. Jeg ved, at der er parabener, der er hormonforstyrrende og parabener, der ikke er, men nu prøver jeg dette her, og jeg skal nok vende tilbage til MIT HELT UVIDENSKABELIGE resultat. Samtidig har jeg fået at vide, at mandelolie er fantastisk til negle - også tånegle! Lækkert tøj og lækre sko kan ikke opveje grimme hænder og fødder.

That is, new knowledge for me! Lots of people might know, but I didn't. I have always had very dry skin, and I have used carbamide cream, which most of the time works, but anyway it can itch. Now I have been told - and this is not fully documented - that carbamide makes the skin thinner, and that you therefore shouldn't use it, if you have dry skin. So I have decided to try something new. At the same time I have chosen to buy a product without parabens. I know that some parabens have effect on the hormon balance and others should be ok, but now I will try this, and I will tell about my experience later, which is TOTALLY UNSCIENTIFIC. At the same time I was told that almond oil is fantastic for your nails - also toe nails! Nice clothes and shoes cannot cover up for ugly hands and feet.

No comments:

Post a Comment