Thursday, November 20, 2014

Julepynten er kommet frem! - The Christmas Ornaments are out in the open!

Det er ikke sket i mange, mange år. For der har ikke været små børn i familie-cirklen i mange, mange år. Men julekasserne er hentet frem, og nu skal de gennemgås - og sorteres. Jeg er stadig ikke verdens mest jule-entusiastiske person, men småbørn gør en forskel. Men der er ting, som jeg ikke har brugt i mange år, og jeg vil overveje, om det er noget, der skal afhændes. Billedet viser mit juletræstæppe og dørdekoration, og de skal ingen steder. Tæppet syede jeg for mange år siden, og min dør-dekoration, som kommer op, til den falder fra hinanden.


This hasn't happened for many years. Because we haven't had any small children in our family circle for many years. But the Christmas boxes are out in the open, and now I will go through them - and sort things. I am still not the most Christmas enthusiastic person in the world, but small children make a difference. The photo shows the little carpet we put under the tree and my door decoration. They will not be sorted out. I made the carpet many years ago, and the door decorations is going up, until it falls apart.

No comments:

Post a Comment