Monday, October 20, 2014

Så er julen her! - Christmas is here!

Jeg var en tur i København i lørdags, og der så jeg den første julepynt! Jeg ved godt, at man skal forberede sig på julen i november, men at begynde midt i oktober er godt nok tidligt. Indrømmet, jeg er ikke den største jule-person i verden, men jeg kan godt lide sæsonen. Jeg synes bare, at det bliver lidt udvandet, når julen bliver så lang. Det kan være svært at bevare begejstringen.


I went to Copenhagen on Saturday, and I saw the first Christmas decorations! I know that you have to prepare during November, but starting in mid October is early. I have to admit that I am not the biggest Christmas fan in the world, but I like the season. I just think that it all get a bit 'diluted', when you start this early, and it can become difficult to maintain enthusiasm.

No comments:

Post a Comment