Thursday, September 4, 2014

Jeans i alle størrelser? - Jeans in all sizes?

Jeg sidder her med bladet, som Magasin udgiver med mellemrun, og jeg synes i reglen, at det er godt. Underholdende og veludført. Men denne gang blev jeg irriteret over en note, hvor de skriver: "I Magasin finder du et slaraffenland af jeans til alle typer og i alle prisklasser." Det sidste er jo dejligt, priserne altså, men samtidig bruger de over en halv side til at vise udelukkende skinny jeans og en yndig, halvbar pige i revet t-shirt. Det fungerer slet ikke! I hvert fald ikke for mig. Jeg er ikke en size 0, og det har jeg det såmænd udmærket med, jeg er en kvinde, men det stimulerer slet ikke min lyst til at købe jeans. Så lav dog for pokker annoncer, der rammer bare lidt bredere!


I am sitting with a magazine, which Magasin is publishing. Magasin is a big Danish department store, but I think that this issue here will be relevant anywhere these days. It is a nice and well done magazine. But this time I got irritated by an article, where they write: "In Magasin you find a wonderland of jeans of all sorts in all price ranges". The last statement is nice, the price thing, but at the same time they use more than half a page to show skinny jeans only and a lovely, half naked girl in a torn t-shirt. It doesn't work for me! I am not a size 0, and I am quite fine with that, I am a woman, but it doesn't stimulate my need for buying jeans. So for crying out loud, make these adverts for a bigger audience!

No comments:

Post a Comment