Tuesday, August 5, 2014

Hvad enhver kvinde behøver! - What every woman needs!

Et par skruetvinger! Jeg skal til at lave en passepartout til et foto, som jeg har fået forstørret, og den lille hvide skrå kant og den sorte baggrund gør underværker.  Jeg skal bruge skruetvingerne til at holde det specielle karton på plads, når jeg skærer. Så nu skal jeg i gang med at øve mig, for jeg har hørt, at det ikke er helt let. Men øvelse gør mester!




A couple of clamps. I am going to make a passepartout (a mat) for a photo, which I have had enlarged, and that little white edge and the black background make wonders. I need the clamps to hold the special passepartout cardboard, when I cut.  So now I am going to practice, because I have heard that it isn't easy. But practice makes perfect!

No comments:

Post a Comment