Thursday, August 21, 2014

Gør-det-selv-humør - DIY Mode

På jagt rundt i mit klædeskab fandt jeg 3 t-shirts, som har en rigtig god pasform, og som jeg har brugt meget. Derfor var de efterhånden blevet lidt kedelige i farven, og hvad gør man så? Jeg vidste, at jeg ikke ville komme til at bruge dem, som de så ud, og så kan man jo lige så godt gøre et eller andet ved dem. Så jeg tog chancen og farvede dem i vaskemaskinen. Den ene t-shirt var ensfarvet, så den strammede jeg ind med bomuldstråd, og jeg synes, at den blev rigtig god. Så resultatet blev, at de to blev fine, og den tredie blev bare kedelig, så den går i genbrugsposen. Men det er da to t-shirts, der har fået forlænget levetiden, og som føles nye.






On my hunt in my closetI found 3 T-shirts, which have a very good fit. I have used them a lot, so the color had become quite bland, so what do you do? I knew that I wouldn't use them anymore they way they looked, so I decided to do something. I took the chance and colored them in the washing machine. One of the T-shirts was pale blue from start, so I tired it firmly with cotton strings, and I think that it became quite good. So the result is that two of them are very nice, and the third just became boring, so it goes into the plastic bag with stuff for the second hand shop. But two T-shirts got an extended life time, and it feels like getting something new.

No comments:

Post a Comment