Monday, July 21, 2014

Arbejde og afslapning - Work and Play

Det er jo fantastisk vejr, vi har i disse dage. Herligt, skønt og dejligt, og det ser ud til at fortsætte flere dage endnu. Men jeg har skubbet min rengøring et par dage på grund af varmen, og i dag var jeg nødt til at tage mig sammen. Det er ikke min hobby, men jeg elsker resultatet! Og så belønnede jeg mig selv senere med en lille bytur, hvor jeg bl.a. nød en salat i Magasin's cafeteria med udsigt over Kgs. Nytorv, Det Kgl. Teater - og Metro-byggerier. Spændende, hvordan det kommer til at se ud en dag, når de er færdige.


It is a fantastic weather these days. Wonderful, great and really nice, and it seems to continue for several days ahead. But I had been pushing cleaning my house for a couple of days because of the heat, and today I had to face it. It is not my hobby, but I love the result! So I rewarded myself later with a small trip to the city, where I enjoyed a nice salad in the cafeteria of Magasin, where there is a nice view over The Kings New Square, The Royal Theater - and the Metro construction. It is exciting, how it is going to look, when it finishes some day.

No comments:

Post a Comment