Tuesday, June 24, 2014

Sct. Hans aften - Sct. Hans Evening

I går var det, som alle danskere ved, Sct. Hans aften, og vi her ved hovedstaden var heldige med vejret. Jeg deltog dog ikke særlig meget, fordi jeg har været syg - og dermed fraværende fra bloggen også. En sommer-influenza er ikke sådan til at spøge med. Så jeg var ikke med til at grille, men jeg var med til at synge midsommervisen og fik taget lidt billeder. Jeg forventer at komme i gang igen stille og roligt.




Yesterday it was midsummer night, Sct. Hans Evening as we call it. Here close to the Capital the weather was good, but I didn't participate much, because I have had a 'summer'-flu. No fun, I can tell you. So I didn't participate in most of the outdoor activities, but I was there to sing the midsummer song and take some photos. I expect to get back on my feet in a couple of days. By the way, for those of you interested, read the story about Sct. Hans here.

No comments:

Post a Comment