Thursday, June 5, 2014

Facon-ændring? - Shapeshifter?

Jeg vejer hverken mere eller mindre end sidste år ved denne tid - eller rettere jeg vejer faktisk 2 kilo mindre! Alligevel var der flere af mine t-shirts, der ikke så ud, som om de var mine! De sad ikke godt mere. Så jeg har været ude og finde fem nye. Ikke dyre. Enten ret billige eller på tilbud. Så nu har jeg vasket og strøget dem, og jeg elsker at lægge en pæn stak ind i mit skab, der dufter af nystrøget tøj. De gamle? Ja, det ved I. De går til en secondhand shop.



I weigh not more nor less than last year at this time of year - actually I weigh 2 kilos less! Still there were several of my t-shirts, which didn't look as if they were mine. They didn't fit anymore for some reason. So I have been shopping five new ones. Nothing expensive. Either rather cheap or on sale. So now I have washed and ironed them, and I love to put a nice stack into the wardrobe, which smells wonderfully clean and looks crisp. The old t-shirts? Yes, you know. They have gone to the second hand shop.

No comments:

Post a Comment