Saturday, May 17, 2014

Succes - Success

Det lykkedes. Altsammen. Jeg kom i Ikea og købte min lampe. Det er en væglampe, og den er lidt anderledes, lidt sjov og fylder ikke ret meget på væggen. Den skal hænge over min seng. Den får I at se senere. Da jeg kom hjem, slappede jeg af i solen og undlod at tage stilling til, hvor meget jeg skulle lave her til aften - hvis noget overhovedet. Men jeg har fået lavet forret, hovedret og desserten mangler kun, at cremen køler så meget af, at jeg kan komme den på. Så i morgen får mine gæster tunmousse, thaigryde og appelsintrifli.

Den lille skål med klemmen er til babyen - den indeholder ikke alkohol!
The little bowl which is marked  is for the baby - no alcohol in that!

I succeeded. With everything. Went to Ikea and bought my lamp. It is a wall lamp, and it is a bit different, a bit funny and doesn't take up much place on the wall. It is going to hang over my bed. I will show you later.
When I got home, I relaxed in the sun og didn't make any decision about, how much I was going to do tonight - if anything at all. But I have made a starter, a main course, and the dessert is waiting for the cream to cool off, and then that is also done. So tomorrow my guests will have tuna mousse, Thai caserole, and orange trifle.

No comments:

Post a Comment