Sunday, February 16, 2014

Sidste arbejdsdag - Last Work Day

Sidste arbejdsdag i fredags, og det var dejligt - og lidt vemodigt. Men nu er der jo ingen, der er døde! Jeg går videre, og det gør mine dejlige kolleger også, og jeg glæder mig til at løbe ind i dem 'ude i verden'. Det er lidt utrygt på den spændende måde pludseligt at være sin egen boss. Pludseligt er måske forkert udtrykt, men man planlægger en tidsramme, og pludselig så er man der. Nu starter jeg med et par fridage, og så er det fuldt fart frem!

Blev så forkælet! - Got so spoiled!
Men det bedste var de dejlige hilsner - But the best was the wonderful greetings

It was last work day Friday, and it was nice - and a bit sad. But on the other hand, nobody has died! I walk on, and so do my wonderful colleagues, and I look forward to run into them 'out in the free world'. It feels a bit unsafe in a exciting way suddenly to be my own boss. Suddenly is maybe a wrong expression, but you set a deadline, and all of a sudden you are there. Now I start taking a couple a days off, and then it is full speed ahead!

No comments:

Post a Comment