Monday, February 3, 2014

En ting ind ..en anden ting ud - One Thing in .. Another Thing Out

Så er min nye lange dyne taget i brug, og den er virkelig dejlig. Min gamle dyne er stadig en ret anstændig dyne, men nu har jeg foræret det korte sengetøj væk til en, der er noget kortere end mig, så nu må den også afsted. Jeg har en kollega, der gør et stort frivilligt arbejde for de hjemløse og samler alt, der kan varme dem, der er udsatte ikke mindst her i den kolde tid, og så ligger den ikke i mit skab til ingen nytte. Så i morgen tager jeg en gammel dyne med på arbejde.




Now I have started using my new, long duvet, and it is really wonderful. My old duvet is still a quite decent duvet, but I have given all the short bed linen to somebody a bit shorter than me, so now the duvet must go too. I have a colleague, who is volunteering for the homeless people and collects everything which can give a bit of warmth during these cold days. Then it comes to use instead of laying around in one of my closets. So tomorrow I will bring my old duvet to work.

No comments:

Post a Comment