Thursday, August 1, 2013

Vægttab status - Weight Loss Status

Phew! Jeg har siden 27. maj trænet 3 gange om ugen helt punktligt - og taget på! Hvilket ville være mega-meget demotiverende, hvis ikke jeg kunne se, at jeg ser anderledes ud. Ikke meget, men lidt udefinerligt anderledes på den gode måde, og jeg kan løfte mere vægt og jolle hurtigere rundt på crosstraineren. Men det er op ad bakke. Så begyndte jeg for et par uger siden at benytte mig af en kostdagbog på nettet. Og første dag var jeg lige ved at falde om! Det er såmænd ikke, fordi jeg spiser så forfærdelig mange kalorier. Det er bare nogle helt forkerte af slagsen. Jeg har levet af kulhydrater og fedt! Jep! Så tror da pokker, at jeg ikke kommer til at se ud, som jeg gerne vil - hvilket faktisk bare er en bedre udgave af mig selv. Jeg skal ikke være modeltynd, men jeg vil forfærdelig gerne være slank, stærk og sund. Så jeg giver ikke op. Jeg ved, at det kommer, og faktisk synes jeg, at der er helt fint at gå der.



Phew! Since May 27th I have been to the gym 3 times a week - and gained weight! Which would be mega demotivating, if it wasn't for the fact that I can see that I look different. Not a lot, but a sort of indefinably different in the good way. And that I can lift heavier weights and I have much more endurance on the crosstrainer. But it is up hill. So a couple of week ago I started a cost calender on the net. And I almost fainted. Not because I eat that many calories, because I don't. I just eat the totally wrong ones. I feed off carbohydrates and fat! Yep! No wonder that I don't look the way I want. I don't want to be model thin. I actually just want to be an better  version of myself.  But I would love to be slim, strong and healthy. So I don't give up. I know that I will get there! And now I really like going there.

No comments:

Post a Comment