Wednesday, May 15, 2013

Læbestift - Lipstick

Jeg har altid brugt øjenmake-up. Lige siden jeg var 15. Hver dag. Det er en del af mig. Jeg synes også at en smule læbestift ser fantastisk ud. Når man gør noget ved 'overdelen' af ansigtet, så føler jeg, at man burde gå hele vejen og fuldføre. Så jeg køber læbestift - og glemmer den. Lipgloss er samme sag. Og når den bliver for gammel, bliver den smidt næsten ubrugt ud. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kan det. Men jeg ville så gerne. Så den jeg har, ser virkelig brugt ud - på ydersiden.



I have always been using eye makeup. Since I was 15. Every day. It is a part of me. I also think that a bit of lip stick looks fantastic. When you do something to the 'upper part' of your face, then I feel, at you should do the whole bit. So I buy lip stick - and forget it. Lip gloss is the same thing. And when they get too old, I throw them out almost unused. I don't know why I can't do it. But I really would like to do it. So the one I have looks really worn - on the outside.

No comments:

Post a Comment