Friday, May 10, 2013

Bytur og nye kopper- Trip to the City and new cups

Vejret var blandet i dag, men forårs-agtigt. Masser af træer, der springer ud. Jeg var inde for at kigge på sko, som jeg ikke fik nogen af, men til gengæld var der tilbud på de espressokopper, som jeg forelskede mig i sidste måned. Så det var en dag med masser af optimistisk gult.

En gul bil (ikke min) - a yellow car (not mine)

 Et gult banner for Den største Tatoo Festival - A yellow banner for the Biggest Tatoo Festival

 Det gule islæt i mit køkken - Det yellow touch in my kitchen

Kopper close up - Cups close up

The weather was a bit mixed today, but definitely spring like. Lots of trees in bloom. I was in Copenhagen to look for shoes, which I didn't get, but instead I found an offer for the espresso cups, which I fell in love with last month. So it was a day with a lot of optimistic yellow stuff.

No comments:

Post a Comment