Wednesday, April 3, 2013

Pyjamas til min undulat Elvis - Pyjamas for my Budgie Elvis

Jeg har næsten hele mit liv haft fugle. Mest mindre papegøjer og undulater. Nu har jeg en undulat ved navn Elvis. Han har et 'sove-dækken'. Da jeg her i påsken kiggede rundt i min lejlighed, så jeg, at det dækken måske var en smule outdated :-) for at sige det mildt. Så jeg gik på jagt efter noget stof, der passede bedre, syede det i rettelse størrelse - og vupti, ny pyjamas til Elvis. Hvis nogen er i tvivl, er det stoffet til højre.

Det nye dækken er det til højre - The new cover is the one on the right


I have had birds almost all my life. Mainly small parrots and budgies. Now I have a budgie named Elvis. He has a 'sleep'-cover. During the Easter Holidays I took a look around in my flat, and I realized that the cover maybe was a bit outdated :-) to put it mildly. So I went fabric hunting, and found something which fit in a lot better, sewed it in the right size - woopy, new pyjamas for Elvis. If anyone's in doubts, it is the fabric to the right.

No comments:

Post a Comment