Monday, March 4, 2013

Favorit duft og smykke - Favorite Perfume and Favorite Piece of Jewelry

Jeg har for nylig - efter mange år - skiftet parfume. Jeg synes, at det har været svært, for en duft er en meget personlig ting. Men jeg har totalt forelsket mig i Bvlgari's Omnia Coral. En fantastisk hverdags-duft. Her sammen med mit yndlingssmykke, som er et sølvhjerte, som jeg fik af mine forældre, da min søn blev født.



I have recently - after many years - changes parfume. I think that is has been difficult,because a fragrance is a very personal thing. But I have totally fallen in love with Omnia Coral from Bvlgari. A fantastic everyday fragrance. Here together with my favorite piece of jewelry, a silver heart, which my parents gave me, when I gave birth to my son.

No comments:

Post a Comment