Friday, February 22, 2013

Week-end Planlægning - Week-end Planning

Hvis det ikke var weekend, ville jeg være gal i hovedet. Jeg har computerproblemer. Men det er weekend. Afslapningstid. Måske hjælper det at få lidt godt at spise! I morgen skal der lidt gang i 'goodie'-kortet. Jeg skal på gavejagt, og jeg har tænkt mig at tage et sted hen, hvor jeg ikke kommer så ofte. Men der er en masse gode små forretninger, så I hører nærmere om, hvad der sker. Man skal aldrig lægge for mange eller for faste planer for fritid. Så er det jo ikke fritid mere!



If it wasn't weekend now, I would be mad. I have computer problems. But it is weekend. Relaxation time. Maybe it helps to have something nice to eat. Tomorrow the 'goodie'-card will come in play. I am going on a gift hunt, and I have planned to go a place, I don't go that often. But there are a lot of good, small shops, so you will hear more about this, and how it works out. Never make too many or too solid plans for time-off. Then it isn't time-off any more.

No comments:

Post a Comment