Tuesday, January 15, 2013

Vogue and I

Vi har jubilæum. Vogue og jeg. Det vil sige, at jeg har i denne måned haft abonnement på den amerikanske udgave af Vogue i 10 år. 10 år! Det giver et samlet antal af 120 blade - udover alle de danske og lejlighedsvis andre udenlandske mode- og indretningsblade, som jeg læser. Jeg er så meget minimalist, som det kan lade sig gøre, hvis man vil leve et rimelig afslappet liv, og jeg har en lille lejlighed. Derfor opstod der et problem. Pladsmangel. Så efter lang tids overvejelse bestemte jeg mig for at gemme de 2 store issues, marts og september, som er essensen af et års modetrends. Jeg elsker magasiner, men jeg vil ikke drukne i papir. Glittet eller ej.


Min vogue-reol og stuens grimmeste møbel (tv)  
My Vogue book case and the livingroom's ugliest piece of furniture (the TV)


We have an anniversary. Vogue and I. Because this month I have subscribed for the American issue of Vogue for 10 years. 10 years! This gives a total of 120 issues -  not to mention the occasional purchases of Danish and other foreign fashion- and decorating magazines. I am that much of a minimalist as possible, when you want to live a fairly comfortable life, and I have a small flat. So I ran into a problem. Lack of space. So after some time of reflection I decided to keep the 2 big issues, March and September, which are the essence of one year's fashion trends. I love magazines, but I will not drown in paper. Glossy or not.

No comments:

Post a Comment