Wednesday, January 30, 2013

Fotokalender - Photo Calendar

Selvom der er gået 1/12 af 2013, har jeg først nu fået taget mig sammen til at lave den fotokalender med mine bedste fotos i 2012, som jeg har planlagt så længe. Ikke med familiefotos, men mere på den 'kunstneriske' side, og jeg er meget tilfreds med, hvor godt det er faldet ud. Det er sjovt at se sine fotos trykt professionelt. Glæden bliver ikke mindre, når jeg nu skal nyde værket med kage, bagt af den af mine favorit-personer og bragt af den anden af mine favorit-personer! Heldige mig!



Even if 1/12 of 2013 has gone, I have until now not been able to pull myself together to make a photo calendar with all my best photos in 2012, which I have planned for so long. But not family photos, more of the 'artsy' kind, and I am very happy with the result. It is fun to see my work being printed professionally. The joy doesn't get less, when I am going to enjoy the work with blueberry-banana cake baked by one of my favorite persons and brought by another of my favorite persons! Lucky me!

No comments:

Post a Comment