Thursday, January 10, 2013

Bøger, busser og tog - Books, Buses and Trains

Jeg har for nylig fået ret lang transporttid til arbejde, da min arbejdsplads flyttede. Jeg havde mange planer om, hvad jeg ville bruge tiden i bus og tog til, men indtil nu er det ’kun’ blevet til at læse bøger. Ikke tung litteratur, men krimier. Men jeg synes, at der er så mange dybt voldelige krimier, hvor man går i de mest blodige detaljer. Jeg behøver ikke splatter-krimier. Bare en god historie. Og en historie, der kan tåle at blive afbrudt. Så det bliver nok sådan, indtil jeg vænner mig til det. Så måske – bare måske kan jeg lære spansk på lydbog. Jo, jeg har stadig ambitionerne!



Quite recently I got a long transport time to work, because my company moved. I had many plans about how I would spend the time in the bus and the train, but until now it has ‘only’ come to reading books. Not heavy literature, but criminal stories. But I think that there are so many deeply violent criminal books, where you get every detail in blood and guts. I don’t need splatter-stories. Just good ones. And a story which can be interrupted. So this is what I will do, until I get used to it. Then maybe – just maybe I can learn Spanish via audio book. Yes, I still have the ambitions!

No comments:

Post a Comment