Thursday, September 13, 2018

Hvor er det surt! - This Really Sucks!

Jeg har lige fået at vide, at min genhusning er blevet udskudt! Øv, øv, øv!

Hvordan skal man reagere på det? Jeg har lagt planer, der skulle gøre det hele let og sat mig op til at være helt klar til første uge i december, så jeg kunne holde en dejlig jul i mit nye, midlertidige hjem, og så er det hele udsat til sidst i februar næste år! Ti uger mere.

Det firma, der skulle stå for miljøsaneringen indendørs er gået konkurs, og så er den sådan set ikke længere.

Selvfølgelig bliver det lettere i julemåneden, hvor der i forvejen sker så meget, men alligevel...

Hvor er det træls!

Nu kan man jo kun håbe på, at der ikke er flere af de involverede firmaer, der gør det samme, så der sker yderligere udsættelser.

Jeg krydser fingre.




Udsigten fra mine vinduer - The view from my windows

I have just had a mail saying, that my rehousing has been postphoned! 

How should one react to that? I have made plans, which should make everything easy, and put myself up to be totally ready for the first week of December, so I could spend a nice Christmas in my new, temporary home, and then it has all been postphoned until late February next year! Ten weeks more.

The company, which should take care of the indoor environmental remediation has gone bankruptcy, and that is that.

Of course it will be easier during Christmas month with do many other things going on, but anyway...

It is so annoying!

Now we can only hope, that no more of the involved companies do the same thing, so further postphonements happen.

I cross my fingers.

No comments:

Post a Comment