Saturday, March 3, 2018

An organized Home

Til min fødselsdag blev jeg ikke kun forkælet med at få en fantastisk dag i gave, jeg fik også fysiske gaver, bl.a bog, der hedder 'Remodelista The Organized Home'. Det er en... tja, hvordan kan det siges - en meget fornuftig bog. Masser af gode råd om at holde sit hjem enkelt og have en plads til det, som man behøver. Oveni er den meget smukt forarbejdet og fyldt med dejlige fotos.

Det inspirerede mig til at ændre en ting, som virkelig får køkkenbordet til at se bedre ud. Normalt står min opvaskebørste og skrubber i vasken, men det har jeg gjort op med. Det er selvfølgelig en ganske lille ting, men jeg er meget inspireret til at gå videre. Det kan jo både være kønt og praktisk.

Jeg er ikke sponseret - I am not sponsered



For my birthday I wasn't only spoiled with a fantastic day out as a present, I also had physical gifts. I got a book called 'Remodelista The Organized Home'. It is a... well, maybe you could say a very sensible book. Lots of good advice about how to keep things simple in your home and make place for the things, you need. On top of that it is beautiful and filled with lots of great photos.

It inspired me to take action to change something on my kitchen counter, which really made my kitchen look better. Normally my dish brush i standing in the sink, but I am done with that. Of course it is a very small thing, but I am inspired to continue. Things can be pretty and practical.

No comments:

Post a Comment