Saturday, December 23, 2017

Glædelig Jul - Merry Christmas

Kære Alle Sammen.

Jeg ved, at jeg får travlt i morgen, og derfor sender jeg min hilsen nu lige før sengetid. Gaverne ligger klar, og jeg mener, at jeg har styr på resten. Jeg skal tilbringe min juleaften med Favorit-familien, og Favorit-Baby har det bedre.

Så jeg vil ønske jer en rigtig Glædelig Jul, som jeg håber, at I vil tilbringe med de mennesker, der betyder mest for jer.


Hygge før sengetid - 'Hygge' before bedtime


Dear Everybody,

I know, that I will be busy tomorrow, so I am sending you this greeting now right before bedtime. The presents are ready, and I think, that I am in control with the rest. I am going to spend Christmas (which we here in Denmark celebrate on the 24th) with the Favorite Family, and Favorite Baby is better now.

So I want to wish you a very Merry Christmas, which I hope, that you will spend with the ones, who mean the most to you.

No comments:

Post a Comment