Monday, April 4, 2016

Marts måneds ind- og udliste - The In- and Out List for March

Denne måneds ind-og udliste er ikke så lang, og der er faktisk kun ting på ud-siden. I posen til genbrugsshoppen ligger der
  1. en tynd grå bluse med lange ærmer
  2. en kortærmet lysgrå strikbluse med nitter
  3. en strikket bluse med sølvglimmer (jeg er ikke så meget for bling)
  4. en plexiglas ramme og
  5. den vintage Mulberry clutch, som jeg har prøvet at få solgt, men da det ikke er lykkedes, går den til shoppen nu, i håb om at de kan få en god pris for den. 
En gammel plasticboks ryger også ud, men den går til skrald, da jeg ikke ved, hvad den er lavet af, og så har jeg 'aflivet' et sæt nattøj. Det skal erstattes på et tidspunkt, men ikke lige nu, for jeg håber på varmere vejr, og så kan sommer-nattøjet komme i brug.

Jeg har også kommet af med en hovedpude og 2 hovedpudebetræk, som jeg ikke brugte mere. Den er gået til en af mine favorit-personer.

Den sidste ting, der er ude af huset, er mit Lexington sengetæppe, som var meget smukt, men jeg fik det aldrig brugt. Jeg flyttede det fra sted til sted, og det fyldte ret meget - og ting, der ikke bruges, har ingen værdi... for mig. Så der kom en meget sød person og købte det, og han var henrykt.




The in-out list for this month isn't long, and there are actually only things on the out-side. In the bag for the 2nd hand shop is the following:
  1. A thin grey blouse
  2. A short sleeved knit sweater with studs
  3. A knitted sweater with silver look (I am not happy about bling)
  4. A plastic frame
  5. And the vintage Mulberry clutch, which I have been trying to sell, but I haven't succeeded, so it goes to the shop, and I hope that they will get a good price for it.
Also an old plastic box, but it goes to the trash, since I don't know, what kind of plastic it is made of. Some old night clothes went the same way. They will be replaced at some point, but not right now, because I am hoping for warmer weather, and the the summer items will get into use.

I have also given away a bed pillow and 2 covers, which I didn't use any more. It went to one of my favorite persons.

That last thing out of the house is my Lexington bedspread, which was very beautiful. But I never used it. I just moved if from self to self, because it took up quite some space, and when not used, it has no value... to me. A very nice guy came and bought it, and he seem quite happy.

No comments:

Post a Comment