Wednesday, November 4, 2015

Must-have Bag

Kender I det at slæbe rundt på en kæmpetaske og finde ud af, at man egentlig kun bruger 10% af indholdet?
På en tur til Nice blev jeg træt af at slæbe og købte en lille bæltetaske. Ikke noget mærke, ikke noget at tale om, men den har hængt på mig siden.  Jeg bruger den som en cross-body, så jeg har hænderne fri, den hænger ikke og dingler, og den er aldrig i vejen,.
Efter dagligt brug siden 2009 gav lynlåsen til det store rum endelig op, så man må sige, at den har holdt til mosten, men nu kan jeg ikke klare mig uden.
Der er mange lækre (og dyre) bæltetasker, men de er for store, så jeg har ledt og ledt. Endelig fandt jeg en (næsten) magen til. Så farvel og tak til den gamle og velkommen til den nye.
Det er min must-have bag.



Are you the one like me, who is carrying a gigantic bag with lots of stuff around only using 10% of the contents?
On a trip to Nice, France, I got tired of the heavy load and bought a small bum-bag. Not a brand, nothing to talk about, but it has been with me ever since. I carry it as a cross-body bag, my hands are free, it doesn't 'dangle', and it is never in the way.
Daily use since 2009 and the zipper finally gave up, so you can say, that it has really made the distance, but now I cannot do without one.
There is a lot of nice (and expensive) bumbags, but they are all very big, so I have really been looking around, and finally I found one almost the same. So thanks and goodbye to the old one, and hello to the new one.
This is my must-have bag.

No comments:

Post a Comment