Friday, November 6, 2015

Vinter-shopping - Winter Shopping

Så er jeg klar til 2 ting: Vinter og mit nye projekt.
Jeg har været på udkig efter en blå kabelstrik sweater, og hvor finder man sådan en? Jeg fandt min i H&M her lige efter Balmain-hysteriet, så nu kan kulden bare komme an!
Det andet køb er 2 tusser (elsker tusser!) og en skitseblok, hvor jeg skal lave andet udkast til min nye bog.
Men det er weekend, folkens! Nyd den!


Now I am ready for 2 things: Winter and my new project.
I have been looking around for a blue sweater, and where do you find the right one? I found mine at H&M right after the Balmain hysteria, so now winter can come.
The other purchase is 2 markers (love markers!) and a new sketch pad, in which I will work with the 2nd draft for my new book.
But it is weekend, Guys and Girls! Enjoy it!

No comments:

Post a Comment