Monday, June 1, 2015

Arbejdsuge - Work Week

Det bliver en travl uge både arbejds- og fornøjelsesmæssigt. Jeg har en bunke arbejde liggende, som skal klares, og jeg skal til kirkekoncert, hvor en god ven for første gang skal synge solo, og så skal jeg i teatret. Ugen slutter af med, at jeg tager i sommerhus med mine favoritpersoner i en uge.
Det kan ikke være bedre!

Min udsigt for 2 uger siden - My view 2 weeks ago...

... og i dag! - and today!

It is going to be a buzy week concerning work as well as fun. I have a pile of work on my table, which must be done, and I am going to a church concert, where a good friend for the first time is going to sing solo, and then I am going to the theater. At the end of the week I am going on holiday with my favorite persons for a week in a summer house.
It couldn't be any better!

No comments:

Post a Comment