Friday, May 29, 2015

Fransk lak og sommerfødder - French laquer and Summer Feet

At få ordnet fødder er en af mine luksus-'vaner'. Jeg elsker at få det gjort! Denne gang har jeg drevet det lidt videre og har for første gang fået en fransk lak på tæerne. Min søde fodnusser sagde, at jeg ikke skulle begynde på det, for det er svært at blive 'afvænnet' :-)
Så i dag får I et billede af mine sommerfødder. Nu kan den godt komme - sommeren!
Rigtig god weekend!


To have my feet done is one of my luxury-'habits'. I love it! This time I have gone a bit further and has for the first time had a French lacquer. My sweet 'foot-girl' warned me about starting that, because it is extremely catching and difficult to stop, once you've started :-)
So today you get a photo of my summer feet. So now it can come - the summer!
Have a great weekend!

No comments:

Post a Comment