Thursday, June 4, 2015

Omtale - Publicity

En fotojournalist fra et månedsblad besøgte mig for nogen tid siden for at lave en artikel om mig, og nu er den udkommet. Det var meget spændende og også lidt anderledes at få fokus på den måde. Min interesse for foto er omtalt sammen med mine forsøg på at lære spansk - og så selvfølgelig også min bog, Ryd Dig op.


A photo journalist from a monthly magazine visited me some time ago to do a feature about me, and an article has come out now! The headline says: Shutter Bug and Author. It was very exciting, and felt a bit different to have the focus on me. My interest for photography is mentioned as well as my attempts to learn Spanish, and then of course my book, Wipe Your Slate, which will be on Amazon soon. I will let you know!


No comments:

Post a Comment