Thursday, May 28, 2015

Gamle dias - Old Slide Photos

Jeg er lidt underdrejet på grund af et hold i nakken lige nu, så jeg har ikke været så aktiv de sidste dage. Nu har jeg endelig fået tid hos en fysser, så jeg håber, at hun kan løse hurtigt op for det.
Men jeg arbejder med fotos i disse dage, selvom billederne her i dag er fra min mobil, fordi mit camera er udlånt til en, der fik akut brug for et.
Jeg skal have digitaliseret nogle dias, før de mister farven eller bliver beskadiget på anden vis, og det får jeg lidt hjælp til fra en, der har udstyr til at gøre det.


I am a bit on the inactive side these days due to a neck problem. I have finally had a physiotherapist appointment, and now I hope that she can loosen up for the stone hard muscle in my shoulder.
But I have been working with photos, even though the photos here today is from my phone. I have lent my camera to somebody, who acutely needed one.
I am going to scan my slides, before they loose the color or become damaged in other ways, and I am going to get a bit of help from someone, who has the equipment to do it.

No comments:

Post a Comment