Wednesday, August 21, 2013

Sødt som honning - Sweet as Honey

Jeg er ved at være på min sidste ferieuge, men jeg vil alligevel vende tilbage til den første hos mine venner i Jylland. De bor på en mindre landbrugsejendom, dyrker grøntsager, har heste, hunde, høns, duer og bier. Manden i huset er biavler, så når jeg tager hjem, har jeg i reglen et par glas honning med hjem. Det er skønt, når man får noget spiseligt, der er lavet med omhu. Al mad i det hus er af højeste kvalitet og smager fantastisk. Hjemmedyrket og hjemmelavet.



I am on my last holiday week, but I will return to the first one, which I spent at my friends, who have a smaller farm house in Jutland. They grow vegetables, have horses, dogs, hens, pigeons and bees. The man in the house is a beekeeper, so when I go home, there is often a couple of glasses with honey in my suitcase. It is great to get food made with care and attention. The food in that house is of the highest quality and tastes fantastic. Home grown and homemade.

No comments:

Post a Comment