Wednesday, December 13, 2017

Vintertøjs-ønskeliste næsten købt - Winther Clothes Wish List almost fulfilled

For nogen tid siden skrev jeg om min vintertøjs-ønskeliste. Nu har jeg fået købt 3 af de 4 ting, som var på listen.

Støvlerne blev en mellemting mellem sneakers og støvler. De er med snøre, som kun er til for at kunne stramme dem lidt til. Der er - heldigvis - lyslås i.

Bukserne blev sorte og ikke blå - hvilket ved nærmere eftertanke nok er meget godt, når jeg tager resten af min garderobe med i spillet.

Og tørklædet blev pink! Changerende pink! Bare for at prøve noget andet. Meget sødt og anvendeligt både til gråt, sort og hvidt. Det er købt på Kræftens Bekæmpelses webshop.

Så nu mangler jeg bare sweateren, og jeg håber, at jeg snart finder den, for det er VIRKELIG koldt, og jeg ønsker mig en i off-white.

Når jeg nu praktiserer En ind-En ud, hvad der så kom i genbrugsposen? Et par sko, som jeg fandt ud af, at jeg går dårligt i, da jeg fik gang i dem her i begyndelsen af vinteren, og et par blå jeans.

Så jeg er næsten klar.




Some time ago I wrote about my winter clothes wish list. Now I have bought 3 out of the 4 things on the list.

The boot style is something between sneakers and boots. They have laces, but only to make them tighter, because they close with a zip. I like that.

The jeans are black and not blue - which in hindsight probably is better, when I am going to match them with the other things in my closet.

And the scarf is pink! Pink in different shades! Never tried that before! Very sweet and versatile for both gray, black and white. It is actually bought on the Danish Cancer Association's website.

Now I only need to find the sweater, and I hope that I soon do so, because it is REALLY cold now, and that I want one in off-white.

Practicing One in-One out the following things went into the bag for the 2nd hand shop: A pair of blue jeans, and a pair of shoes, which I found out, I wasn't walking very well in, when I started using  them at the start of this season.

So I am almost done.

No comments:

Post a Comment