Wednesday, August 16, 2017

Grønne indendørs planter - Green Indoor Plants

For mange år siden levede jeg i et drivhus. Eller det gjorde jeg jo ikke, men jeg havde virkelig mange grønne planter. Men af en eller anden grund forsvandt de uden at blive erstattet.

For nogen tid siden så jeg en bog om indretning med planter, og jeg blev pludselig klar over, at jeg egentlig savnede grønt omkring mig. Så det er jeg ved at gøre noget ved nu. Det er også en let måde at indrette fleksibelt på.

For 2 uger siden - lige op til dåben, se sidste blogindlæg - købte jeg et pænt stort figentræ, og jeg har bestilt en violinbladsfigen, som jeg ikke har fået endnu. Den får I at se, når den kommer.

Men jeg har ikke haft tid til at omplante den før nu, og efter at have 'etableret' en planteplads i køkkenet, har jeg endelig fået den på plads.

Nu skal jeg bare få den til at trives!




Many years ago I lived in a greenhouse. Or - of course I didn't, but I really had a lot of green plants indoors. But for some reason they disappeared without being replaced.

Some time ago I saw a book about decorating with plants, and I suddenly felt, that I missed having plants around me. So now I am doing something about it. It is a nice flexible way to decorate your home.

Two weeks ago - right before the Christening, se previous blogpost - I bought a nice, fairly big fig tree, and I have also ordered a violinleaf fig tree, which hasn't arrive yet. You will see that, when it comes!

But I haven't had time to plant it in a proper pot until now, so after have 'established' a plant space in the kitchen, it is now done.

Now I 'only' have to make it thrive!

No comments:

Post a Comment