Monday, July 3, 2017

Pudderfarvede sneakers - Powder Colored Sneakers

Efter alt dramaet med posten i fredags, se foregående blogpost, er jeg nu blevet ringet op af postbudet, og han var meget ked af det! Og så er den ikke længere. Han har lovet, at han aldrig gør sådan noget igen og ville iøvrigt gerne komme ud og hjælpe mig med at få pakken ud!

Men den er ude, som I ved, og skoene er fine. Så fine, at jeg bare må vise dem her. Min plan var at købe nogle hvide, men jeg synes, at de her måske er lidt mere diskrete, meget sommerlige - og samtidig lidt anderledes.

Solen skinner i dag, så jeg tror, at de skal 'søsættes'.

Hav en dejlig mandag!

p.s. - og selvfølgelig ryger de gamle sneakers ud. One in - One out!



After all the drama with the post last Friday, see the previous blogpost, I had a call from the postman, and he was very sorry! And then that's it! He has promised, that he never will do anything like this again and offered to come out and help me get the package out!

But as you know it is out, and the shoes are fine. So fine, that I will show you the photo. My plan was to have bought white ones, but I thought, that these are a bit more discrete, and very summer like - and at the same time a bit different.

The sun is shining today, so I think that they will have their launch today.

Have a great Monday!

p.s. - and of course the old sneakers goes. One in - One out!

No comments:

Post a Comment