Friday, July 7, 2017

Mentalt forstoppelse - Mental Procrastination

Jeg fik lavet så meget i går - bare ikke det, som jeg egentlig skulle.

Så det var selvfølgelig godt for noget, men det var ikke det væsentlige, der blev gjort. Altså det som jeg selv havde planlagt. Jeg kredsede rundt om det, og så 'blev jeg lige nødt til' at lave noget andet først. Og det var ikke en gang noget, som jeg synes, var spændende. Jeg vaskede bl.a. tøj, og det er jo ikke til at dø af grin over.

Så var der en ven, der sendte en sms, og spurgte, om jeg var hjemme, og det var jeg jo! Så gik den formiddag.

Det var en virkelig hyggelig formiddag, men nu sidder jeg i samme situation igen.

Det er nemlig et arbejde, som jeg rigtig gerne vil lave, men det kommer til at tage tid, og det er noget, som jeg skal gøre mig umage med. Det er mindst en måneds arbejde.

Men jeg går i gang nu, selvom om garnet til min nye sweater ligger lige foran mig - jeg skal bare lige have en kop kaffe til, men så går jeg altså også i gang...!

Hav en rigtig god weekend.

Hvis mit loft ser skråt ud - så er det fordi, at det er skråt!
If my ceiling looks as if it is 'tilting', then it is because it is 'tilting'.

I was doing so many things yesterday - just not, what I had planned to do.

So what I made was good for something, but it wasn't the important thing. It wasn't, what I myself had planned. I circled around it, and then I 'just had to do' something else first. And it wasn't even something fun. I did some laundry, and you don't roll around laughing about that.

Then a friend sent a text asking, if I was home, and I was! Then that morning went by.

It was a really cosy morning, but now I am in the same situation again.

It is work, I actually really want to do, but it will take time, and it is something, which will take all my attention. At least for one month.

But I will start now, even though the yarn for my new sweater is lying right in front of me - I will just have one more cup of coffee, but then I will start...!

Have a really nice weekend.

No comments:

Post a Comment