Friday, June 2, 2017

En dag uden planer - A Day without Plans

I morges fik jeg en sms, der ændrede dagens planer. En aftale blev aflyst. Det var selvfølgelig lidt øv, fordi jeg havde glædet mig, men solen skinnede, og pludselig havde jeg fået 'foræret' en dag uden planer - der selvfølgelig straks endte i en masse planer.

Jeg bestemte mig for at gøre en masse småting af den slags, der ikke ses, men som er så dejlige at få gjort. Så det gjorde jeg efter at have givet mig god tid med min morgentræning og morgenkaffe.

Jeg har også fået forberet mad til i aften, i morgen og til fryseren, så jeg føler mig virkelig på forkant!

Så kørte jeg til byen og købte nyt garn til en sweater. Nu er jeg jo færdig med plaiden, og jeg må i gang igen. Jeg hygger mig med det og slapper virkelig af.

Jeg har stadig et par ting på programmet, som jeg vil gøre, og dagen er bare gledet som i olie. Jeg tror, at alle skulle have sådan en dag en gang imellem. En dag uden planer. Hvor man får gjort en masse ting! Det føles virkelig godt.

Så hav en rigtig god weekend og en dejlig Pinse!



This morning I received a text message, which changed the plans for today. An appointment was cancelled. Of course that was a bit 'auurgh', because I had been looking forward to it, but the sun was shining, and suddenly I was 'given' a day without plans - which of course ended with a lot of plans.

I decided to do a lot of small tasks of the kind, which you might not see, but which are sooo good, when they are done. And I didn't start, until I had taken good time for my training and my morning coffee.

After that I went to town to buy yarn for a sweater. Now that I have finished the blanket, I have to make some more. I really enjoy it, and it is so relaxing.

I have also prepared food for tonight, tomorrow and for the freezer, so I really feel good.

I still have a few things to do, and the day has really been going smooth. I think, that everybody deserves to get a day like this now and again. A day without plans. You get a lot of things done! It feels really good.

So have a great weekend!

No comments:

Post a Comment