Monday, February 27, 2017

Den vanskelige ønskeseddel - The Difficult Wish List

Jeg har lige haft fødselsdag - i fredags - og jeg ønskede mig... reelt ingenting!

Så jeg har gravede rundt i mit hoved, for vi giver gaver i min familie, og det første, der kom op, var en øseske! Jeg ønsker mig en øseske i stål, da min øseske er af guderne-må-vide-hvor-giftig plastic og 30 år gammel.

Så kom jeg også til at tænke på de plejeprodukter, som jeg bruger, og her var nogle flere muligheder. Jeg skrev nogle ting på listen, som jeg kommer til at 'forbruge' hen ad vejen, så som min lækre body-olie, sæben fra Pureshop, håndlotion fra apoteket. Alt sammen ting, der koster, og som får mig til at føle mig velplejet.

Og det er jo dejligt at få sådan noget i fødselsdagsgave, og det er heller ikke så ringe at give sådan nogle gaver, og tredie fordel er, at det fylder ikke op i skuffer og skabe for altid. Så man kan godt give gaver til en, der ikke ønsker sig ting.

P.s. Jeg kunne jo også have ønsket mig lækker chokolade! Eller champagne... nej, jeg er faktisk mere til en god hvidvin.

P.P.s. Henvisningen til Pureshop er ikke sponsoreret.

En ind - en ud!
One in - one out!



It has just been my birthday - last Friday - and I actually wanted nothing!

So I searched my head, because we do give presents in our family, and the first thing which popped up was a ladle! I want a ladle in stainless steel, since the one I have is plastic (and what kind of plastic?) and about 30 years old!

Then I thought about the care products, I use, and there were other wishes. So I wrote things on my list, which I will 'consume' over time, like my wonderful body oil, the soap from Pureshop, and the handlotion from the pharmacy. All the things which makes me feel well groomed.

It is nice to have things like that as a present, and it is nice to give! - and doesn't take up space in drawers or cabinets forever. So you can easily give presents to someone, who doesn't want more stuff.

P.s. I could also have asked for chocolate! Or Champagne... no, I am more a white wine person.

P.p.s. The link to Pureshop isn't sponsered.

No comments:

Post a Comment