Monday, December 5, 2016

Tørklæder - Scarfs

Selvom det er koldt her nu og da, er jeg faktisk ikke særlig forfrossen. Jeg fryser generelt ikke ret meget - hvis altså ikke jeg bliver kold i nakken! Så er jeg bare færdig og fryser over det hele!

Så jeg går ofte med tørklæde, også indendørs. Men jeg er så dårlig til at binde dem smart. Der er nogen, der kan slynge et tørklæde om halsen og se fantastiske ud. Jeg ligner en, der er kommet forkert i tøjet.

Lige indtil... at jeg fik et tørklæde, der er syet sammen i enderne. Som et rør. Så nu har jeg syet to 'gamle' tørklæder sammen. De passer til det meste af mit tøj, og hvis jeg skal have et rigtigt udendørs tørklæde på, fylder de ingenting nedenunder. Så nu bruger jeg dem hele tiden.

Somme tider er det så fint at tænke nyt eller få inspiration til at bruge det, man har.




Even though it gets really cold here now and then, I don't freeze very much - that is if I don't get cold on the back of my neck! Then I am done, and then I freeze all over!

So I often wear a scarf, indoors too. But I am not good at putting them on in a smart way. Some women can sling a scarf around the neck and look fantastic. I look like someone, who has jumped into my clothes.

Right until... I got at scarf, which was make like a tube. So now I have sewn the two ends together on two of my scarfs. They match most of my clothes, and if I have to wear a thick outdoor scarf, I can easily wear them underneath. So now I use them all the time.

Sometimes it is so nice to think in a new way or get inspration to use, what you already have.

No comments:

Post a Comment