Saturday, July 9, 2016

Nyt design i hjemmet - New Design in my Home

Jeg har fået et - ikke helt nyt - men nu meget gennemtænkt design concept i mit hjem. Ikke sådan at jeg kommer til at lave meget om. Snarere kommer jeg måske til at stramme lidt mere op. For designet skal være
  • Familien, som jeg elsker
  • Gode venner, som jeg holder af
  • Enkel mad, som man kan sidde og smovse længe over
  • Masser af grin og dybe samtaler.
Intet er smukkere, og det er, hvad der skal være plads til hos mig. Så er resten ret ligegyldigt! - måske lige undtaget en god seng at sove i. Hvem behøver mere? 

Rigtig god weekend!

I have just had - not quite a new - but a very well thought through design concept for my home. Not that I am going to change a lot. Maybe more that I am going to be a little more rigid about stuff. Because the design is
  • My family, whom I love very much
  • Good friend, I really appreciate
  • Simple food, that you can enjoy eating for a long time 
  • Lots of laughter and deep conversations.
Nothing is more beautiful, and that is the design I want for my home. Because nothing else matters! - maybe except a good bed to sleep in. Who needs more? 

Have a nice weekend!

No comments:

Post a Comment