Wednesday, June 15, 2016

Ingefær-kagedåse - Ginger Biscuit Tin

Jeg elsker ingefærsmåkager, og mine yndlingskager bliver solgt i en meget smuk metaldåse med plasticlåg. Meget dekorativ, i mine yndlingsfarver (gul og grøn), perfekt i køkkenet. Men perfekt til hvad?
Jeg har endnu ikke fundet den funktion eller det indhold, der berettiger til, at jeg beholder den, og så bliver det bare ophobning. Pæn, brugbar og yndig er ikke nogen grund, hvis den bare står op fylder op, indtil man en skønne dag finder en årsag til at beholde den. For der er ikke nogen dag, der hedder 'en skønne dag'.
Og hvem har overhovedet brug for 143 ingefær-kagedåser?! 


I love ginger biscuits, and my favorite ones are sold in a very beautiful metal tin with a plastic lid. Very decorative, in my favorite colors (yellow and green), perfect in the kitchen. But perfect for what?
I still haven't found the function or the contents to put into it, which will justify keeping it. And it is exactly one of these things, which leads to clutter. Nice, useful and cute is no good reason, if it just is taking up space, until I some day find a use for is. Because there is no day called 'some day'.
And who needs 143 ginger biscuit tins anyway?

No comments:

Post a Comment