Monday, June 20, 2016

Erstatning - Replacement

Shoppingdag! Jeg har faktisk shoppet - helt overlagt.

Mit skærebræt led en underlig død forleden. Der gik hul i det. Det var helt porøst! Selvom det er træ. Det skal dog siges, at det er ca. 25 år gammel - jeg er ikke den første ejer - og er blevet slebet og olieret jeg ved ikke, hvor mange gange. Så det har udtjent sin værnepligt.

Nu har jeg købt et nyt, og så må vi se, om det står distancen!

 
Se hullet i det gamle skærebræt - See the hole in the old cutting board

Shopping day. I have actually been shopping - totally deliberately.

My cutting board 'died' a strange death the other day. Suddenly there was a hole in it. It was totally porous. I have to mention, that it is more than 25 years old - I am not the first owner - and has been sanded and oiled countless times. So it has served it's time.

Now I have bought a new one, and then I will have to see, if it can go the same distance!

No comments:

Post a Comment