Friday, July 24, 2015

Gør-det-selv hos mig - DIY at my Place

Jeg har et lidt anstrengt forhold til gør-det-selv. Både fordi jeg har lavet meget selv med vekslende held, og fordi jeg mener, at der er grund til, at der er noget, der hedder professionelle håndværk.
Men jeg skal have sat en reol sektion op, og det gør jeg ikke selv. Det gør det ene af mine favorit mennesker for mig! Det bliver helt givet bedre og vil tage kortere tid, end hvis jeg skulle have gjort det selv.
I får det at se, når det er færdigt.


I have a somewhat strained relationship to DIY. For one reason because I have made many project with more or less luck, and because there is a reason, why some persons can call themselves professionals.
But I am about to have a shelf section up on the wall, and I am not going to do it myself. One of my favorite persons are going to do it for me. I am sure that the result will be better, than if I try myself, and it will take a much shorter time.
I will show you, when it is done.

No comments:

Post a Comment