Monday, January 26, 2015

Tænketid - Thinking Mode

Jeg er i tænketank! Jeg er klar over, hvorfor jeg er gået lidt i baglås. Jeg har (igen) spredt mig for vidt, fordi jeg vil det alt. Men det nytter ikke noget, for så får man bare gjort tingene. Med tryk på 'bare gjort tingene'. Ikke gjort dem godt eller med 100% engagement. Bare gjort dem - og det er ikke godt nok. Mindre, men bedre!
Så jeg skal ud i en frasorterings-fase. Det er ikke sjovt, men det er nødvendigt.

Trøstespisning! - I need a comfort cookie!

I am in thinking mode. I realize that I have entered a deadlock. I have spread myself thin, because I want to to everything. But it is  no good, because then you just get things done. Read: Get things done. Not getting them done well or with 100% engagement. Just getting them done - and that is not good enough. Less, but better!
So I have to go into a kill-my-darlings phase. It is no fun, but it is necessary.

No comments:

Post a Comment