Thursday, December 4, 2014

Adventskranse - Advent Wreaths

Jeg ved faktisk ikke i hvor mange lande, man bruger adventskranse, men det gør vi jo her i Danmark. Jeg har i mange år brugt min Season stage fra Georg Jensen, men i går - selvom 1. søndag i advent allerede er væk - faldt jeg for en stage, som jeg synes, er meget anvendelig. Den kan dekoreres til jul, fødselsdage, påske, med planter og ting, så nu går jeg og hygger mig med at putte forskellige ting ned i den. Jeg viser, hvordan den kommer til at se ud, når jeg har bestemt mig.

Georg Jensen Season 





I actually don't know in how many countries you use the advent wreaths, but here in Denmark we do! For years I have used my Season candlestick holder, but yesterday - even though the first Sunday in Advent already is gone - I fell for something, which I think is very versatile. You can decorate it for Christmas, birthdays, Easter, with plants and ornaments, so now I am having fun with putting different things into it. I will show you, how it ends up, when I have decided.

No comments:

Post a Comment