Tuesday, August 12, 2014

Nyt Layout - New Layout

Med (meget) hjælp fra en meget dejlig person har min blog fået et løft! Det er godt med fornyelse. Som I vil se, har jeg fået labels på nu. Hvis der nu er emner, der ikke lige er havnet på rette sted, så lad mig det vide. Det var lidt af et arbejde at sætte labels på alle mine blog indlæg siden 2011, hvor jeg begyndte. Jeg håber, at I kan lide det. Jeg elsker det!


Dette billede har absolut intet med indlægget at gøre!
This photo has absolutely nothing to do with this post!

With (a lot of) help from a wonderful person my blog has had a face lift. It is so good with renewal. As you can see, I now have labels. So if there are subjects, which haven't been placed in the right box, please let me know. It was quite a work to put labels on all my posts since 2011, when I started. I hope that you like it. I love it!

No comments:

Post a Comment