Monday, July 7, 2014

Nye behov i den lille lejlighed - New Needs in the Small Flat

Når man ikke har så meget plads, må man være pragmatisk. Et lille konferencebord blev arbejds-og spiseplads, men den går ikke længere. Familien er blevet større, og det betyder, at når søndagsmiddagen skal spises, skal jeg have flyttet om i halvdelen af stuen. MEN nu har jeg fundet et spisebord, der løser alle udfordringerne. Min eneste tvivl er, at det er i teak, og mine møbler er i bøg. Alligevel vil jeg købe det i morgen, startende med at få det hjem på prøve - har fået det reserveret - fordi funktion komme før form. Og det er et meget smukt bord. Jeg holder jer opdaterede.


When you haven't got much space in your home, you have to be pragmatic. A small conference table became a work- and dining table, but it doesn't work any longer. The family has become bigger, and that means that when they all come for Sunday dinner, I have to move half of my living room around, so we can be there. BUT now I have found a dining table, which covers all the challenges. My only doubt is that is teak, and my furniture is beech. I am going to buy it anyway, starting with taking it home for show - it already has been reserved - because function has to come before form. And it is a very beautiful table. I will keep you updated.

No comments:

Post a Comment