Wednesday, January 1, 2014

Velkommen til 2014 - Welcome to 2014

Så er det den første dag i det nye år. Jeg har brugt dagen til 3 ting - ud over at slappe af. Jeg har ajourført min kalender, jeg har lagt planer for det næste år, og så har jeg ryddet ud i mit tøj! Jeg elsker at tage fat på en ny kalender. Sætte alle fødselsdage og mærkedage ind. Så har jeg som sagt lagt planer for næste år. Det drejer sig om ting, jeg vil opnå, lære, spare sammen til og ting, jeg vil gøre. Jeg gør det altid helt konkret, fordi ellers løber planerne ud i sandet. Først delmål, så endelige mål. Jeg glæder mig så meget til at komme i gang. Og så fik jeg gennemgået mit tøj, og jeg har fyldt 5 store poser med de ting, jeg ikke bruger - af den ene eller den anden grund. Så nu har jeg luft i klædeskabet. Jeg kan se, hvad jeg har, og jeg kan også se, hvad der skal skiftes ud. Det er en dejlig fornemmelse. Så nu er det bare at komme derud af.



Now it is the first day in the new year. I have spent the day doing 3 things - apart from relaxing. I have updated my new calender. I have made plans for 2014, and I have cleaned out in my clothes. I love start using a new calender. To fill in all birthday and other significant dates. Then I made plans for 2014. All about the things I want to achieve, learn, save for and things I want to do. I always make it totally specific, because otherwise plans run out in the sand. First milestones, and then the final target. I am so much looking forward to get going. And then I went through all my clothes, and I filled 5 big bags with the items, I don't use - for one reason or another. So now I have space in my closet. I can see, what I have, and I can also see what need to be changed. Wonderful feeling. So now it is just to get out there.

No comments:

Post a Comment