Sunday, October 20, 2013

Ecco! Jeg elsker jer - Ecco, I love You

Da jeg havde skrevet mit indlæg om sko, fik jeg egentlig prikket ret meget til mig selv. Det er da bare for dårligt, at jeg altid vader rundt i flade stegepander. Man bliver så flot på hæle, og hvis man ikke kan, må man øve sig. I hvert fald er der ingen undskyldning for ikke at prøve. Og når man trænger til hjælp, så kommer den. Jeg slog op i et blad, der tilfældigt lå, hvor jeg var, og læste en anmeldelse af Ecco sko's nye sko Sculptured 75 here. Hælen er 7,5 cm - man skal jo starte et sted. Så jeg var i tre forretninger, før jeg fandt et sted, hvor de havde et par i min størrelse. Og de er fantastiske. Jeg har ikke gået så langt i dem endnu, men det er ikke svært! Jeg har ikke glemt det. Eneste problem: Nu bliver jeg nødt til at gå ud og købe en ny nederdel, måske en kjole, for jeg føler mig meget mere feminin!






When I wrote the blog about flat, old shoes the other day, I actually poked myself quite a lot. It is just to pathetic that I always run around in a pair of old worn out frying pans. I am so good looking in heels, and if I can't walk in them any more, I have to practice. At least there is no excuse for not trying. And when you need help, you get it. I had picked up a random magazine lying around and read a review of Ecco's new shoes called Sculptured 75 here, because the heel is 7,5 cm, I want to start slow. So I was in three shops, before I found my size. They are fantastic. I haven't walked far in them yet, but it is not difficult. I haven't forgotten it. The only problem: Now I need to buy a new skirt or maybe a dress, because I feel a lot more feminine!

No comments:

Post a Comment